Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Finansowanie floty LOT-u

25 stycznia 1994 | Ekonomia | WM

Ile kosztuje leasing samolotów?

Finansowanie floty LOT-u

W marcu br. przewiduje się ostatni rejs rozkładowy samolotu produkcji radzieckiej (Tu-134) w barwach LOT-u. Za dwa miesiące LOT będzie pierwszą linią lotniczą w tej części Europy, która połączenia rozkładowe będzie obsługiwała tylko sprzętem zachodnim.

Proces wymiany floty nie był podjęty pod wpływem jednorazowego impulsu czy decyzji politycznych, miał uzasadnienie ekonomiczne -- podkreśla dyrektor finansowy PLL LOT SA Piotr Ikanowicz. Decyzja o tym, że kupujemy samoloty dalekiego zasięgu Boeingi-767 zapadła w 1988 r. Pierwszy przyleciał w kwietniu 1989 r. , kolejne -- w późniejszych latach. Dzisiaj mamy trzy samoloty tego typu (dwa B-767 serii 200 mieszczą po 208 foteli i jeden B- 767 serii 300 -- 249 foteli. Właśnie ten ostatni uległ uszkodzeniu podczas "twardego lądowanie" i jest w tej chwili wyłączony z eksploatacji) . B-767 użytkujemy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 178

Spis treści
Zamów abonament