Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dość gruboskórny dowcip

12 maja 1998 | Kraj | LZ

REKLAMA

Niemieckie przekleństwa w polskiejprasie

Dość gruboskórny dowcip

"O cholera! ", "Przeklęty! " -- klną na pierwszych stronach naszych gazet zdenerwowani Niemcy. Naszych sąsiadów ma zbulwersować fakt, że japońska Toyota to najbardziej niezawodne auto. A naszych czytelników zbulwersowały niemieckie przekleństwa.

Autorem kampanii reklamowej Toyoty jest renomowana agencja Saatchi&Saatchi. Oparła się ona na najnowszym raporcie niemieckiego instytutu TÜV, który trzy różne modele Toyoty umieścił w pierwszej dziesiątce aut najbardziej niezawodnych po kilku latach jazdy. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1384

Spis treści
Zamów abonament