Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowa droga na rynek

12 maja 1998 | Nauka i Technika | ZZ

TECHNICZNE NOWOŚCI

Wirtualnarzeczywistość i multimedia w handlu -- jak sprzedać auto w kilkudziesięciu wersjach

Nowa droga na rynek

Sztuką jest sprzedać, a nie tylko wyprodukować. Ta znana od lat reguła staje się coraz bardziej aktualna, a szczególnie w przypadku sprzedaży produktów, które wytwarza się, tak jak np. samochody w licznych wersjach, z różnym wyposażeniem. Pojawił się jednak kolejny problem -- jak zapoznać z tymi licznymi odmianami produktu klientów. Żaden salon dealerski nie jest w stanie jednocześnie pomieścić aut we wszystkich wersjach. Stąd szuka się nowych sposobów docierania do odbiorcy. Nadzieje łączy się z multimedialnymi kioskami, a ostatnio z wirtualną rzeczywistością.

W przypadku tych pierwszych można spotkać już dosyć duże ich instalacje. W przypadku drugiej możliwości, po początkowych niezbyt udanych próbach ponownie wzrosła nadzieja na użyteczne zastosowanie wirtualnej rzeczywistości w handlu.

Koncern Daimler-Benz przewiduje, że za dwa lata stanowiska wirtualnej rzeczywistości pojawią się w jego salonach samochodowych, pozwalając klientom na bardzo dokładne poznanie oferty. Firma już cztery lata temu myślała o wprowadzeniu takiej formy handlu, marketingu, ale wówczas skończyło się tylko na zamiarach. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1384

Spis treści
Zamów abonament