Nowa droga na rynek
TECHNICZNE NOWOŚCI
Wirtualnarzeczywistość i multimedia w handlu -- jak sprzedać auto w kilkudziesięciu wersjach
Nowa droga na rynek
Sztuką jest sprzedać, a nie tylko wyprodukować. Ta znana od lat reguła staje się coraz bardziej aktualna, a szczególnie w przypadku sprzedaży produktów, które wytwarza się, tak jak np. samochody w licznych wersjach, z różnym wyposażeniem. Pojawił się jednak kolejny problem -- jak zapoznać z tymi licznymi odmianami produktu klientów. Żaden salon dealerski nie jest w stanie jednocześnie pomieścić aut we wszystkich wersjach. Stąd szuka się nowych sposobów docierania do odbiorcy. Nadzieje łączy się z multimedialnymi kioskami, a ostatnio z wirtualną rzeczywistością.
W przypadku tych pierwszych można spotkać już dosyć duże ich instalacje. W przypadku drugiej możliwości, po początkowych niezbyt udanych próbach ponownie wzrosła nadzieja na użyteczne zastosowanie wirtualnej rzeczywistości w handlu.
Koncern Daimler-Benz przewiduje, że za dwa lata stanowiska wirtualnej rzeczywistości pojawią się w jego salonach samochodowych, pozwalając klientom na bardzo dokładne poznanie oferty. Firma już cztery lata temu myślała o wprowadzeniu takiej formy handlu, marketingu, ale wówczas skończyło się tylko na zamiarach. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta