Ponad 300 tys. reklamacji
ŁňCZNOŚa
Telekomunikacja Polska SA
Ponad 300 tys. reklamacji
W ubiegłym roku wpłynęło do TP SA ponad 551 tys. reklamacji, skarg, wniosków i listów, w tym ponad 337 tys. samych reklamacji -- poinformowało biuro prasowe firmy. Zdaniem zarządu spółki, liczba skarg na TP SA maleje.
W 1996 r. abonenci TP SA złożyli 347 617 samych reklamacji. W 1997 r. -- 337 996. Reklamacje te dotyczyły najczęściej przerw w działaniu (ponad 3 dni) telefonów i teleksów (ponad 141 tys. zgłoszeń) , wysokości opłat za zrealizowane usługi, w tym usługi audioteksowe (ponad 112 tys. ), uszkodzonych kart magnetycznych i nieprawidłowego działania aparatów samoinkasujących (ponad 47 tys. ), niedostatecznej jakości usług (ponad 29 tys. ), naruszenia warunków umowy (prawie 240 zgłoszeń) . W 1996 r. TP SA rozpatrzyła pozytywnie prawie 175 tys. reklamacji, natomiast w ubiegłym roku ponad 237 tys. W ubiegłym roku od sposobu załatwienia reklamacji odwołało się według biura prasowego 16, 7 tys. abonentów.
d. m.