Dwa wjednym
REKLAMA
Piwo bezalkoholowe
Dwa wjednym
Zabrania się prowadzenia na obszarze kraju reklamy napojów alkoholowych -- stanowi art. 13 ust. 3 ustawy z 26 października 1982 r. owychowaniu wtrzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Ostatnio twierdzi się, że nie sposób powstrzymać obchodzenia tego przepisu. W ydaje mi się jednak, że mimo braku kazuistycznej regulacji sprawa nie jest tak oczywista, jak twierdzą rzecznicy liberalizacji zakazu reklamy napojów alkoholowych.
Problem sprowadza się do pytania, co jest przedmiotem reklamy w ogóle. Możliwe są dwie odpowiedzi:
* reklamowane jest to, co ktoś zamierza reklamować (lub "zamierza reklamować" w sensie oficjalnego zamiaru) ,
* reklamowane jest to, co jest przez odbiorcę reklamy postrzegane jako przedmiot reklamowany. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta