Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przypilnować klienta

04 grudnia 1998 | Ekonomia | HB

NA MARGINESIE

Przypilnować klienta

Gdy maleje popyt, kupcy starają się różnymi sposobami zatrzymać klientów, a przede wszystkim zniechęcić ich do kupowania u konkurencji. Rzadko jednak przyjmuje to tak zdecydowane formy, jak w pewnym szanghajskim sklepie z alkoholami. Otóż, jak podaje AFP, gdy pewien klient zapisywał tam ceny napitków -- a przygotowywał się właśnie do zakupów na ucztę weselną -- został przez personel zatrzymany i pozbawiony notatek. Najwidoczniej uznano, że prowadzone przez niego porównawcze badania cen na rynku zagrażają interesom firmy. Choć zdecydowane działania personelu sklepu nie były dla tego młodego człowieka przyjemne, ale i tak dowiedział się, czego chciał: w tym sklepie na pewno nie warto kupować. Nawet gdyby było tam ta-

Brak okładki

Wydanie: 1561

Spis treści
Zamów abonament