Od słów do czynów
Internet w działalności firm
Od słów do czynów
MAREK KOPYT
Zmienia się nastawienie polskich firm do korzystania z Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Internet zostaje zauważony jako dobre narzędzie i potraktowany poważniej.
Jesteśmy świadkami szybkiego wzrostu zarówno liczby serwerów, jak i liczby osób korzystających z Internetu w Polsce. Rzecz zaczyna dotyczyć coraz większej populacji, a mimo to brak jakichkolwiek ogólnych badań dotyczących wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej. Tym cenniejsze są niewielkie badania wykonane przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Dotyczą korzystywania z Internetu przez polskie przedsiębiorstwa, a wykonane zostały dwukrotnie w odstępie roku. Wynika z nich interesująca zmiana w nastawieniu firm do korzystania z Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Internet zostaje zauważony jako dobre narzędzie i potraktowany poważniej.
WWW: głównie promocja
Większość firm zaczęła korzystać z Internetu w 1997 r. Pytane wtedy o cele rozpoczęcia działalności w Internecie, a w szczególności o cel istnienia własnego serwisu stron WWW, na pierwszym miejscu stawiały szeroko rozumiane marketing, promocję i reklamę (74. 1 proc. ), prezentację firmy (64. 9 proc. ), komunikację z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta