Prasa pod lupą
MEDIA
Monitoring rynkureklamyprasowej
Prasa pod lupą
Największy i najnowocześniejszy monitoring rynku reklamy prasowej rozpocznie 1 kwietnia "Presspublica" wydawca "Rzeczpospolitej". Dzięki temu będziemy posiadać najświeższe informacje o tym, kto ile wydaje na reklamę aż w 400 tytułach prasowych oraz jak wygląda jego strategia reklamowa.
Każdego dnia od 7. 00 rano do 21. 00 wieczorem ponad dwudziestu pracowników sekcji badań i analiz "Presspubliki" rejestrować będzie wszystkie reklamy zamieszczone w dziennikach, tygodnikach, miesięcznikach oraz innych magazynach, także...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta