Miejsce czy jakość
REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Jak zbadać wartość polskich billboardów
Miejsce czy jakość
W większości mediów cena reklamy ustalana jest za jeden tzw. kontakt z odbiorcą. Lepszy czas np. w TV czy miejsce w gazecie oznacza wyższą cenę. W reklamie zewnętrznej natomiast nadal płaci się za liczbę wykorzystanych tablic, gdyż nie ma kryteriów mówiących, która z nich jest lepsza.
Badania, które podzieliłyby istniejące na polskim rynku tablice reklamy zewnętrznej na kilka kategorii jakościowych (a zatem i cenowych) , byłyby korzystne dla reklamodawców, a także dla branży reklamy zewnętrznej jako całości. Dzięki nim można by przynajmniej w przybliżeniu określić liczbę kontaktów (czyli osób,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta