Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miejsce czy jakość

14 lipca 1999 | Ekonomia | PA

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

Jak zbadać wartość polskich billboardów

Miejsce czy jakość

W większości mediów cena reklamy ustalana jest za jeden tzw. kontakt z odbiorcą. Lepszy czas np. w TV czy miejsce w gazecie oznacza wyższą cenę. W reklamie zewnętrznej natomiast nadal płaci się za liczbę wykorzystanych tablic, gdyż nie ma kryteriów mówiących, która z nich jest lepsza.

Badania, które podzieliłyby istniejące na polskim rynku tablice reklamy zewnętrznej na kilka kategorii jakościowych (a zatem i cenowych) , byłyby korzystne dla reklamodawców, a także dla branży reklamy zewnętrznej jako całości. Dzięki nim można by przynajmniej w przybliżeniu określić liczbę kontaktów (czyli osób,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1748

Spis treści
Zamów abonament