Droga usłana jabłkami
W Europie liczba sprzedanych maszyn firmy Apple wzrosła aż o 42 procent. Lecz prawdziwą eksplozję zainteresowania Macintoshami przeżywa Japonia, gdzie ich sprzedaż wzrosła niemal o 100 procent
Droga usłana jabłkami
PIOTR KOŚCIELNIAK
Prezentacja awangardowego komputera przenośnego iBook podczas nowojorskiej wystawy MacWorld zakończyła etap wprowadzania przez Apple Computer nowych maszyn na rynek. Przed firmą produkującą "jabłuszka" i jej założycielem, a obecnie tymczasowym szefem, Steve'em Jobsem, jednak jeszcze długa droga do odzyskania części rynku - utraconego wcześniej na rzecz pecetów wyposażonych w procesory Intel i system operacyjny Windows.
Steve Jobs potrzebował zaledwie dwóch lat, aby uczynić z upadającej firmy - którą sam zresztą z Steve'em Wozniakiem założył - jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw rynku informatycznego. Premiery nowych maszyn - kolorowego iMaca, czy równie niezwykłych iBooków odnotowywane są przez największe światowe agencje, podobnie, jak i informacje o kondycji finansowej spółki.
Jabłuszka w komplecie
Zademonstrowany w zeszłym tygodniu podczas wystawy MacWorld komputer przenośny iBook jest jednak ostatnią nowością uzupełniającą ofertę Apple. Dysponuje ona już produktami przeznaczonymi dla czterech najważniejszych segmentów rynku -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta