Sposób na odzyskanie pieniędzy
Uprzejmie proszę o pomoc w następującej sprawie. W marcu br. oddałam dekoder Canal Plus i od 13 kwietnia zrezygnowałam z usług tej telewizji (trzykrotnie pobierali z konta osobistego podwójne stawki za abonament). Do 3.09.99 r. nie otrzymałam zwrotu kaucji za dekoder. W umowie wyraźnie napisane jest, że zwrotu kaucji dokonają w ciągu miesiąca. Dzwoniłam 16 razy, aby zapytać, co jest z moimi pieniędzmi, za każdym razem wymyślano inne bajki, że nie ma zwrotu dekodera, nie ma potwierdzenia i coraz to co innego, a na koniec rozmowy "już idę zgłosić do działu księgowości o zwrot kaucji". Jakoś do dzisiaj nikt do tego działu nie dotarł. Wspomnę jeszcze, że 10 sierpnia usłyszałam odpowiedź, że 3 sierpnia wysłano pieniądze pocztą. Nie doszły do dzisiaj. Napisałam też dwa pisma ponaglające w tej sprawie, na które nie otrzymałam odpowiedzi.
Barbara Gala, Bełchatów