Kreowanie bogactwa
Wyznaczniki współczesności
Kreowanie bogactwa
"W tradycyjnym rozumieniu postrzegaliśmy biznes jako: kupić tanio i sprzedać drogo. Nowe podejście definiuje biznes jako organizację, która tworzy wartość dodaną i kreuje bogactwo" - podkreśla Peter Drucker. Jest to znaczący zwrot w filozofii zarządzania oraz teorii przedsiębiorstwa.
Zapoczątkowany został w końcu lat 80. w Stanach Zjednoczonych. W Europie obecny jest od połowy lat 90. Jego istotą jest podporządkowanie strategii rozwoju firmy maksymalizacji jej wartości rynkowej i pomnażaniu zamożności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta