Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liderzy stawiają na marki

30 września 1999 | Ekonomia | LO
źródło: Nieznane

BRANŻA SPOŻYWCZA

Rośnie konkurencja na rynku soków

Liderzy stawiają na marki

Soki i napoje produkuje coraz więcej firm, chociaż ich rynek nie wzrasta już tak dynamicznie jak w poprzednich latach. Nadal liderami na tym rynku są Hortex i Agros.

- Nie zamierzamy sprzedać swojej marki, Fortuny, gdyż zapewnia ona ponad 50 proc. w przychodach grupy. Należy do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce - mówi Włodzimierz Kłoda, wiceprezes Agros-Holding SA.

Agros na reklamę zmienionej Fortuny wyda kilka mln zł. Poprzez nowe zasady...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1817

Spis treści

Rzecz w sieci

Zamów abonament