Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Liczy się wartość dla klienta

13 października 1999 | Moja Kariera | EB

SEMINARIUM

Strategiczne zarządzanie cenami

Liczy się wartość dla klienta

Osiemdziesiąt procent cen powstaje w wyniku analizy poniesionych kosztów. Tymczasem nie ma nic bardziej błędnego. W ten sposób na rynek trafiają produkty za drogie lub za tanie. Pierwszych nikt nie chce kupować, a drugich nikt nie ceni.

O tym, jak należy ustalać ceny, dowiedzieli się uczestnicy seminarium przeprowadzonego w Warszawie przez specjalistę w tej dziedzinie, profesora Richarda Harmera z Boston University i partnera amerykańskiej firmy doradczej Strategic Pricing Group. Okazuje się jednak, że nawet krytykowane od samego początku przez wykładowcę podejście kosztowe może znaleźć zastosowanie w praktyce, lecz tylko doraźnie. Np. w procesie wprowadzania na rynek nowego produktu, a zwłaszcza do wyliczania punktu przełamania (break-even point), tzn. minimalnej wielkości sprzedaży, przy której...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 1828

Spis treści
Zamów abonament