Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Widmo konsolidacji

13 października 1999 | Ekonomia | PA
źródło: Nieznane

RANKING

Rynek reklamy zewnętrznej

Widmo konsolidacji

Dla większości właścicieli tradycyjnych tablic reklamowych, czyli popularnych billboardów, prognozy finansowe na 1999 rok są gorsze niż rok temu.

Eksperci przewidują dodatkowe problemy na rynku reklamy zewnętrznej w związku z zakazem reklamowania tytoniu. Wszystko to powinno przyspieszyć konsolidację rynku, która pozwoli przetrwać tylko najsilniejszym.

Znany jest podział rynku reklamy zewnętrznej pod względem liczby tablic posiadanych przez firmy. Dokładne zestawienia, publikowane są co kwartał przez Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej.

Nie ma natomiast wiarygodnych danych o podziale rynku pod względem wysokości przychodów ze sprzedaży. Na ankietę "Rzeczpospolitej" na ten temat nie odpowiedziały: Mercurius International oraz Grupa Outdoor - trzecia i piąta firma w Polsce pod względem wysokości obrotów w 1998 roku (dane finansowe tych spółek w naszym rankingu pochodzą z innych źródeł, między innymi z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1828

Spis treści
Zamów abonament