Spór o rabat dla kolportera
Spór o rabat dla kolportera
Jeden z ważniejszych klientów Ruchu, wydawnictwo Polskie Media Amercom w pozwie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta oskarża największego w Polsce dystrybutora prasy o narzucanie uciążliwych warunków kolportażu. Nie tylko Amercom, ale też Izba Wydawców Prasy chciałaby, aby Ruch określił zasady ustalania wysokości swoich rabatów. Spółka uważa jednak, że jest to niemożliwe.
Najnowszy tytuł poznańskiej spółki Polskie Media Amercom "Bestsellery Literatury" nie został wprowadzony do sieci Ruchu, a ceny niektórych sprzedawanych już tam swoich magazynów wydawnictwo podwyższyło o 0,5-1 proc. W rezultacie każdy z nich jest w kioskach Ruchu o ok. 5-10 groszy droższy niż w sieciach kolporterów prywatnych. Jak wyjaśnia Amercom, jest to próba przełamania hegemonii największego dystrybutora prasy w Polsce, Ruchu, którego rynkowy udział sięga...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta