Fruwanie na margarynie
Mężczyzna w polskich reklamach jest taki, że ptaki robią na niego z góry
Fruwanie na margarynie
Najwięcej tak cennych reklam ma TVN, po niej Polsat.
Powiedzmy od razu - polskie reklamy, niezależnie od stacji telewizyjnej, są dla kobiet. Głównie dla tych, które o poranku z pasją piją kawę. Kawa jest taka, że producent chce "dzielić z nimi tę pasję". Mężczyźni piją inną kawę, po której zachowują się jak zwierzęta, co słusznie wyklucza ich z odbioru większości reklam.
Wyjątek stanowi aktor Janusz Gajos, który z nieznanych pobudek zaprzecza, jakoby pił kawę, i reklamuje siebie ("Pedros? Nie, Gajos"). Pobudzone kofeiną kobiety mają sporo sił, by stawić czoło zadaniom, które wedle reklam z grubsza dzielą się na: pranie kolorowe, pranie białe, mycie sedesów, mycie włosów, czytanie czasopism popularnych i konsumpcję słodyczy.
Wśród obowiązków domowych pierwszym i najważniejszym jest wypranie wszystkiego z plam. W tym celu najpierw...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta