Klient na uwięzi
Nowoczesne sieci zebrały ponad 100 tys. klientów, ale niektórzy już rezygnują z ich usług
Klient na uwięzi
Ponad 100 tys. klientów zebrały w ciągu roku działalności Handlobank i Millennium. Największą zaletą tych nowoczesnych sieci bankowych jest to, że większość operacji można przeprowadzić nie wychodząc z domu, za pośrednictwem telefonu. Nie dla wszystkich jednak klientów ten wybór okazał się trafny. Przekonała się o tym nasza czytelniczka.
Przed rokiem zdecydowała się na ofertę Handlobanku i założyła w nim rachunek. Jak wszyscy klienci podczas pierwszej wizyty w oddziale otrzymała kartę płatniczą, dzięki której mogła korzystać z bankomatów oraz dokonywać zakupów w placówkach handlowych i usługowych. Nie była jednak zadowolona z usług Handlobanku, który m.in. z opóźnieniem korygował stan jej konta, co sprawiało, że nie miała dostępu do rzetelnej informacji o aktualnych wpływach i obciążeniach.
Postanowiła zatem zrezygnować z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta