Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ofensywa średnich firm

07 stycznia 2000 | Ekonomia | PW
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

PRZEMYSŁ PIWOWARSKI

Wyniki sprzedaży w 1999 roku

Ofensywa średnich firm

W ubiegłym roku polskie browary sprzedały prawie 22,5 mln hektolitrów piwa. Było to o 11,3 proc. więcej niż przed rokiem.

Nadal utrzymała się dominacja dużych browarów. Sześć największych z nich, a więc tych, które sprzedały ponad 1 mln hl piwa, opanowało 63,8 proc. rynku. Jest to zaledwie 0,4 proc. więcej niż przed rokiem. Mimo że giganty w większości odnotowały znaczny wzrost, ubiegły rok był szczególnie udany dla grupy średnich firm, które zwiększyły udział w rynku.

Liderem pozostaje Kompania Piwowarska, a więc połączone Browary Tyskie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1898

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament