Ofensywa średnich firm
Wyniki sprzedaży w 1999 roku
Ofensywa średnich firm
W ubiegłym roku polskie browary sprzedały prawie 22,5 mln hektolitrów piwa. Było to o 11,3 proc. więcej niż przed rokiem.
Nadal utrzymała się dominacja dużych browarów. Sześć największych z nich, a więc tych, które sprzedały ponad 1 mln hl piwa, opanowało 63,8 proc. rynku. Jest to zaledwie 0,4 proc. więcej niż przed rokiem. Mimo że giganty w większości odnotowały znaczny wzrost, ubiegły rok był szczególnie udany dla grupy średnich firm, które zwiększyły udział w rynku.
Liderem pozostaje Kompania Piwowarska, a więc połączone Browary Tyskie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta