Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Aż do pustych półek i wieszaków

12 stycznia 2000 | Ekonomia | AB

HANDEL

Styczniowe wyprzedaże to sposób na ożywienie handlu i okazja do opróżnienia magazynów

Aż do pustych półek i wieszaków

Coraz więcej polskich sklepów docenia styczniowe i lutowe wyprzedaże jako sposób na ożywienie handlu na początku roku i okazję do opróżnienia magazynów przed nadejściem wiosennych kolekcji. Przybywa handlowców organizujących posezonowe przeceny, a do dużych sklepów, które najszybciej wzięły przykład z zachodnich sieci, przyłączają się też rodzime butiki.

Polacy już się przyzwyczaili, że styczeń i luty to dobry okres na tańsze zakupy. Handlowcy przyznają, że rośnie grupa klientów, którzy czekają z większymi zakupami właśnie do wyprzedaży. Bywa wprawdzie, że upatrzona rzecz przeceny nie doczeka, ale i tak wyprzedaż jest okazją do kupna markowych ubrań czy butów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1903

Spis treści
Zamów abonament