Aż do pustych półek i wieszaków
Styczniowe wyprzedaże to sposób na ożywienie handlu i okazja do opróżnienia magazynów
Aż do pustych półek i wieszaków
Coraz więcej polskich sklepów docenia styczniowe i lutowe wyprzedaże jako sposób na ożywienie handlu na początku roku i okazję do opróżnienia magazynów przed nadejściem wiosennych kolekcji. Przybywa handlowców organizujących posezonowe przeceny, a do dużych sklepów, które najszybciej wzięły przykład z zachodnich sieci, przyłączają się też rodzime butiki.
Polacy już się przyzwyczaili, że styczeń i luty to dobry okres na tańsze zakupy. Handlowcy przyznają, że rośnie grupa klientów, którzy czekają z większymi zakupami właśnie do wyprzedaży. Bywa wprawdzie, że upatrzona rzecz przeceny nie doczeka, ale i tak wyprzedaż jest okazją do kupna markowych ubrań czy butów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta