Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kilogram Iwaszkiewicza

16 lutego 2000 | Publicystyka, Opinie | NC

LIST

" Kilogram Iwaszkiewicza "

Sieć Hit wie coś, czego pan Andrzej Nowakowski z wydawnictwa naukowego Universitas nie wie; konsument kupuje książki na wagę ("Kilogram Iwaszkiewicza", "Rz" 38, 15.02.2000 r.). Niedługo będzie je kupował na bity lub inną miarę pojemności elektronicznej. Czasy dojrzały, aby rozszerzyć "wieloletnią kulturę księgarstwa". Żyjemy w czasach przemian technologicznych, a z tym wiążą się zmiany w obyczajach, również tych dotyczących rynku wydawniczego.

Niech żyje Hit! Niech żyje klient, bo tylko on ma racje na rynku, nawet na rynku wydawniczym! W końcu nie forma książki się liczy, tylko akt czytania.

Lucjan M. Mordzak, Trenton, USA

Brak okładki

Wydanie: 1936

Spis treści
Zamów abonament