Będą reklamy pampersów
Telewizja Familijna: nie wiadomo, kiedy zacznie działać i ile będzie kosztowało jej uruchomienie
Będą reklamy pampersów
Udziałowcy Telewizji Familijnej deklarują, że zgromadzą ok. 240 mln zł, ale nie wiadomo jeszcze dokładnie, ile będzie kosztowało uruchomienie całego przedsięwzięcia. Za 6-7 miesięcy zostaną przedstawione strategia i założenia programowe nowej telewizji - zapowiedzieli w środę udziałowcy i przedstawiciele władz spółki Telewizja Familijna SA.
Jak już pisaliśmy, udziałowcami utworzonej we wtorek spółki jest pięć dużych polskich przedsiębiorstw: Polski Koncern Naftowy (PKN), KGHM, Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE) i PZU Życie, Prokom Investmens, oraz warszawska Prowincja Zakonu Franciszkanów. Przedsiębiorstwa objęły ok. 54 proc. akcji Telewizji Familijnej SA, płacąc za nie ok. 120 mln zł. Ponadto inwestorzy zgodzili się na dalsze sfinansowanie spółki długiem do kwoty kolejnych 120 mln zł w ciągu 5 lat. Prowincja Zakonu Franciszkanów, która ma 46 proc. akcji spółki, wchodzi do niej z koncesją telewizyjną uzyskaną w 1995 r. Podczas gdy PKN, KGHM, PSE i Prokom Investments kupiły po 11,96 proc. akcji spółki za 26 mln zł (każdy z nich uzyskuje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta