Nowy klient coraz droższy
Koszt pozyskania użytkownika
Nowy klient coraz droższy
680,7 zł kosztowało średnio w 1999 r. pozyskanie przez Erę GSM jednego nowego użytkownika tej sieci komórkowej. Na dodatek, użytkownicy Ery nie są jej wierni. W całym 1999 r. wskaźnik migracji z sieci wyniósł 28,4 proc. i był o 2,2 pkt. proc. wyższy niż rok wcześniej.
Raporty Polskiej Telefonii Cyfrowej, która jest operatorem sieci telefonii komórkowej Era GSM, pozwalają lepiej poznać klientów tej firmy.
Mniej płacą
Od początku 1998 r., czyli od momentu, gdy polski rynek telefonii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta