Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na piękne oczy

05 kwietnia 2000 | Moja Kariera | AG

REKRUTACJA

Na piękne oczy

Coraz częściej ogłoszeniom prasowym o poszukiwaniu pracowników towarzyszy wymóg nadesłania nie tylko CV i listu motywacyjnego, ale także zdjęcia. Czym kieruje się pracodawca chcący wiedzieć, jak wygląda kandydat na stanowisko handlowca, marketingowca, a nawet prezesa? Osoby odpowiedzialne za rekrutację wyjaśniają, że zdjęcie dołączone do życiorysu ułatwia identyfikację kandydata, zwłaszcza gdy zgłasza się dużo osób. - Łatwiej kojarzy się, kto jest kim - wyjaśnia przedstawicielka jednej z firm. Nie mamy podstaw, by kwestionować te intencje. Trudno się jednak oprzeć wrażeniu, że żądając fotografii bierze się pod uwagę przy selekcji nie tylko walory kandydata, ale i jego aparycję. A.G.

Brak okładki

Wydanie: 1979

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament