Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy telewizja publiczna traci

12 maja 2000 | Publicystyka, Opinie | TS

MEDIA

Fascynacja mediów wydatkami na reklamę w TVN jest grubo przesadzona

Czy telewizja publiczna traci

TOMASZ SIENIUTYCZ

Do skomentowania sytuacji na rynku telewizyjnym w czterech pierwszych miesiącach bieżącego roku skłoniło mnie przeczytanie w "Rzeczpospolitej" (8 maja 2000 r.) artykułu Luizy Zalewskiej " Publiczna traci".

Zacznę od oglądalności poszczególnych stacji. Nietrudno zgodzić się z tym, że Program 1 Telewizji Polskiej traci widownię w grupie wszystkich badanych powyżej czwartego roku życia. Pomiar OBOP, którym się posługujemy, pokazuje taki sam trend. Jednakże kluczowym czynnikiem w tego typu analizach (odnoszenie poziomu widowni do wydatków reklamowych) jest dobór grupy docelowej. Z pewnością nie jest to grupa docelowa pokazana w wyżej wymienionym artykule, gdyż większość agencji reklamowych bada rynek dla grupy "dorośli 16 -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2008

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament