Czy telewizja publiczna traci
Fascynacja mediów wydatkami na reklamę w TVN jest grubo przesadzona
Czy telewizja publiczna traci
TOMASZ SIENIUTYCZ
Do skomentowania sytuacji na rynku telewizyjnym w czterech pierwszych miesiącach bieżącego roku skłoniło mnie przeczytanie w "Rzeczpospolitej" (8 maja 2000 r.) artykułu Luizy Zalewskiej " Publiczna traci".
Zacznę od oglądalności poszczególnych stacji. Nietrudno zgodzić się z tym, że Program 1 Telewizji Polskiej traci widownię w grupie wszystkich badanych powyżej czwartego roku życia. Pomiar OBOP, którym się posługujemy, pokazuje taki sam trend. Jednakże kluczowym czynnikiem w tego typu analizach (odnoszenie poziomu widowni do wydatków reklamowych) jest dobór grupy docelowej. Z pewnością nie jest to grupa docelowa pokazana w wyżej wymienionym artykule, gdyż większość agencji reklamowych bada rynek dla grupy "dorośli 16 -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta