Co nie nadaje się do Internetu
Dlaczego konsumenci preferują tradycyjne a nie wirtualne sklepy spożywcze
Co nie nadaje się do Internetu
RYS. MICHAŁ KORSUN
Łakomym wzrokiem patrzą internetowi sprzedawcy na artykuły spożywcze. Nawet ci konsumenci, którzy mają awersję do zakupów, jednego nie mogą uniknąć - kupowania produktów spożywczych. Problem jednak w tym dla internetowego handlu, że również klienci obeznani z siecią komputerową niechętnie kupują takie produkty za jej pośrednictwem. Tylko jeden procent konsumentów robi to regularnie - wskazują badania opublikowane ostatnio przez PricewaterhouseCoopers.
Według specjalistów największej w świecie organizacji doradczej, ta kategoria zakupów nie pasuje jeszcze do Internetu. Prawie niemożliwe jest przeniesienie do sieci dotychczasowych doświadczeń związanych ze sprzedażą artykułów spożywczych. Sprzedawcy internetowi, którzy znajdą sposób na dotarcie do klientów, opracują skuteczną strategię w tej dziedzinie - zyskają dostęp do dużej grupy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta