Kto przyciąga, a kto zniechęca
Wizerunek firm wśród kandydatów do pracy
Kto przyciąga, a kto zniechęca
- Przykłady działań kształtujących pozytywny wizerunek pracodawcy
- Przykłady działań negatywnie wpływających na wizerunek pracodawcy
RYS. ROBERT DĄBROWSKI
Czasy mamy takie, że firmy muszą się nieźle nagimnastykować, by zdobyć dobrego pracownika. Coraz bardziej więc liczy się umiejętność "sprzedania się" kandydatom jako atrakcyjny pracodawca.
Z obserwacji specjalistów z firmy Communication Partners wynika, że niektóre firmy radzą sobie z tym zupełnie dobrze, ale inne wręcz zniechęcają do szukania u nich posady.
Communication Partners zajmuje się komunikacją na rynku pracy absolwentów, młodych menedżerów i specjalistów oraz kształtuje wśród nich wizerunek swoich klientów. Od października będzie ich promować w swoim portalu pracuj.pl. i w drukowanych informatorach o rynku pracy. Konsultanci firmy przeanalizowali działania pracodawców wśród potencjalnych młodych pracowników i zestawili po 10 najlepszych i najgorszych, ich zdaniem, takich przedsięwzięć. Dyrektor firmy Rafał Szczepanik zapowiada sporządzanie takiego zestawienia co roku latem, gdy najwięcej absolwentów uczelni rozgląda się za posadą. Zastrzega też, że nie jest to ranking, więc nie należy
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta