Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obowiązuje od dzisiaj

19 lipca 2000 | Prawo | DP

OBOWIĄZUJE OD DZISIAJ

  • Zwalczanie nieuczciwej konkurencji
  • Limity cen leków i odpłatność Zwalczanie nieuczciwej konkurencji

    Reklama porównawcza tylko wyjątkowo

    Przedsiębiorca będzie mógł reklamować swoje wyroby, porównując je z produktami konkurencyjnych firm, jeśli nie naruszy przy tym dobrych obyczajów. Stosując reklamę porównawczą, musi spełniać łącznie wszystkie warunki określone w ustawie.

    Reklama porównawcza dozwolona jest pod pewnymi warunkami. Określa je nowela z 16 marca 2000 r. (Dz. U. nr 29, poz. 356) do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy o radiofonii i telewizji. Nowe przepisy wchodzą dziś w życie.

    Reklamę porównawczą uznaje się za czyn nieuczciwej konkurencji, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami. Nowela dokładnie mówi, kiedy reklama porównawcza ich nie narusza.

    Wymienia osiem przesłanek, które musi spełniać łącznie.

    Dozwolona będzie więc reklama porównawcza,

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2065

Spis treści

Regiony Polski - Opolskie

Media, Internet

Zamów abonament