Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Cztery W w Pułtusku

04 października 2000 | Moja Kariera | WS

MEDIA I MARKETING

Cztery W w Pułtusku

Jaką rolę pełni dziś reklama internetowa? Jak promować markę w Internecie? Jakie działania marketingowe podejmują międzynarodowe koncerny na lokalnych rynkach?

Na takie m. in. pytania spróbują odpowiedzieć wykładowcy podczas czwartej edycji Kongresu Polskiego Marketingu "Media i Marketing Polska" (organizowanego przez pismo o tym tytule 19-21 października w Pułtusku. Organizatorzy po raz kolejny sięgnęli do metody, którą nazwali 4W, a więc: wykłady, wymiana, warsztaty i wieczory. Będzie to zatem okazja nie tylko do wysłuchania prelegentów, ale i do wymiany doświadczeń, udziału w warsztatach (ich uczestnicy będą rozpatrywać sześć przypadków związanych z kalkulacjami marketingowymi) oraz wspólnego spędzenia wieczoru na zabawie integracyjnej.

Prelegentami będą specjaliści od marketingu i public relations z firm: WEB Marketing, wydawnictwa Gr?ner + Jahr Polska, ComArch, SMG/KRC Poland-Media, Onet.pl, ZWUT SA a Siemens Company. WUS

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 2130

Spis treści

Regiony Polski - Łódzkie

Media, Internet

Regiony Polski - Pomorskie

Zamów abonament