Handel elektroniczny w Europie
Raport Andersen Consulting
Handel elektroniczny w Europie
Powstaje coraz więcej stron WWW firm europejskich. W ten sposób niektóre z nich przyciągają nowych, lojalnych klientów. Przykłady Banku francuskiego Credit Agricole i DB Cargo - oddziału niemieckich kolei - świadczą, że dzięki Internetowi można bardzo szybko podnieść rentowność firmy i rozwinąć biznes.
Europa stara się stopniowo zmniejszać dystans dzielący ją od USA. Przewiduje się, że do 2002 roku wpływy z europejskiego handlu elektronicznego będą stanowiły 55 proc. całości elektronicznych dochodów w USA. Do 2003 r. liczba osób korzystających z Internetu ma być porównywalna z tą w Stanach Zjednoczonych. Czynnikiem ograniczającym rozwój e-biznesu w Europie jest niezbyt przychylne podejście kadry menedżerskiej do tego tematu.
Dziedzinami, w których Europa może osiągnąć przewagę nad USA, są również interaktywna telewizja cyfrowa oraz rozwój telefonii przenośnej. Na całym świecie, a zwłaszcza w krajach, gdzie dostęp do Internetu jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta