Nowy Przekrój
Po kilku miesiącach przygotowań tygodnik "Przekrój" ukazał się w podwojonej objętości 84 stron i w innej formule redakcyjnej. Powołany od 1 czerwca redaktor naczelny Maciej Piotr Prus pozyskał nowych autorów i zaproponował inny układ graficzny, więcej ilustracji, różnorodność rubryk, przy zachowaniu niektórych starych elementów, jak ostatnia strona z "Rozmaitościami". Tygodnik najwięcej miejsca poświęca wydarzeniom i zjawiskom kulturalnym. Chce trafiać głównie do lepiej wykształconych czytelników w wieku 25-45 lat. Sygnowane numerem 44/2888 odnowione wydanie "Przekroju " ukazało się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy; dotychczas co tydzień sprzedawano 45-50 tysięcy. Wkrótce ma być przeprowadzona szeroka akcja promująca nowy produkt. Od końca listopada 1999 stuprocentowym właścicielem "Przekroju" (ukazuje się od 1945 roku) jest znany kielecki biznesmen Michał Sołowow.
J. Sad.