Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wspólny program i reklamy

13 listopada 2000 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MEDIA

Integracja lokalnych stacji kablowych

Wspólny program i reklamy

Obejmującą cały kraj sieć stacji telewizyjnych nadających w sieciach kablowych chce utworzyć poznańska spółka ART TV SAT, która uzyskała niedawno koncesję na ogólnopolski satelitarny przekaz programu Twoja Telewizja Miejska (TTM). Spółka, która od pięciu lat dosyła lokalnym stacjom programy telewizyjne, zarabiając na razie głównie na opłatach od operatorów kablówek, chce też rozwijać sieć lokalnych stacji, licząc na przyszłe dochody ze wspólnego pasma reklamowego.

Większość z ponad 150 nadających w polskich kablówkach lokalnych stacji telewizyjnych przynosi straty albo balansuje na granicy zysku. Zwykle są w stanie zapełnić własnym kosztem najwyżej 1-2 godz. programu na dobę. Przez resztę czasu ich widzowie mogą oglądać tablice reklamowe albo - coraz częściej - audycje i filmy dostarczane w ramach ogólnopolskiego porozumienia Twoja Telewizja Miejska (TTM). Inicjatorem porozumienia i dostawcą programu dosyłanego przez satelitę, na razie z Czech, jest poznańska spółka ART TV SAT, która od sześciu lat produkuje programy telewizyjne dla niewielkich lokalnych stacji telewizyjnych nadających w kablówkach, a od dwóch lat tworzy ogólnopolskie pasmo programowe....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2162

Spis treści
Zamów abonament