Wsparcie dla małych i średnich firm
Wsparcie dla małych i średnich firm
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zastąpi działającą dotychczas Polską Fundację Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw, której formuła, jak się ocenia, już się wyczerpała, a ponadto nie odpowiada standardom unijnym. Głównym zadaniem Agencji jest tworzenie korzystnych warunków do funkcjonowania oraz rozwoju małych i średnich firm na poziomie odpowiadającym obecnym potrzebom.
Zmiana ta nastąpi na podstawie uchwalonej 22 września ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, do której Senat zgłosił kilka merytorycznych poprawek przyjętych przez Sejm 9 listopada.
Małe i średnie firmy stanowią ponad połowę potencjału polskiej gospodarki i zatrudniają ok. 60 proc. osób aktywnych zawodowo. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ma wspierać ich rozwój, pobudzać eksport oraz dbać o spójność...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta