Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wsparcie dla małych i średnich firm

13 listopada 2000 | Prawo | JK

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Wsparcie dla małych i średnich firm

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zastąpi działającą dotychczas Polską Fundację Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw, której formuła, jak się ocenia, już się wyczerpała, a ponadto nie odpowiada standardom unijnym. Głównym zadaniem Agencji jest tworzenie korzystnych warunków do funkcjonowania oraz rozwoju małych i średnich firm na poziomie odpowiadającym obecnym potrzebom.

Zmiana ta nastąpi na podstawie uchwalonej 22 września ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, do której Senat zgłosił kilka merytorycznych poprawek przyjętych przez Sejm 9 listopada.

Małe i średnie firmy stanowią ponad połowę potencjału polskiej gospodarki i zatrudniają ok. 60 proc. osób aktywnych zawodowo. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ma wspierać ich rozwój, pobudzać eksport oraz dbać o spójność...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2162

Spis treści
Zamów abonament