Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Siła marketingu

13 listopada 2000 | Kultura | BH

KINO

Oscarowa promocja filmu Zanussiego

Siła marketingu

W tym roku w rywalizacji o Oscara dla filmu nieangielskojęzycznego będzie Polskę reprezentował obraz Krzysztofa Zanussiego "Życie jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową".

- Nie oceniam oscarowych szans mojego filmu wysoko - przyznaje sam reżyser. - Na decyzje członków Akademii wpływa bardzo wiele różnych czynników. Nie ma jasnych reguł. Ale wystawienie filmu do konkurencji i kampania promocyjna mają swoje znaczenie - przypominają Amerykanom, że jakaś kinematografia jest żywa.

Krzysztof Zanussi twierdzi, że największą siłą "Życia..." jest jego inność w stosunku do wszystkiego, co kręci się w Ameryce.

- Taki film nie mógłby powstać w Hollywood - mówi. - Będziemy więc podkreślali jego odrębność i przypominali, że kinematografie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2162

Spis treści
Zamów abonament