Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wszystko można kupić

20 grudnia 2000 | Moja Kariera | GR

DORADZTWO

Jak wzbudzać zaufanie klientów

Nie wszystko można kupić

Firmy doradcze stosują różne metody, by zapobiec podejrzeniom, że informacje, które ich konsultanci uzyskali u klienta, zostaną przeniesione do jego konkurenta. Jedną z nich są tzw. chińskie mury.

- Mimo zgłaszanych wątpliwości klienci dają nam zlecenia. Gdyby mieli faktyczne poczucie zagrożenia, raczej by tego nie robili. Oczywiście zdarza się, że klient rezygnuje ze złożenia zamówienia właśnie z tego powodu, iż obsługujemy jego konkurenta, nie jest to jednak częste. W Polsce dochodzi do takich sytuacji wyjątkowo rzadko - mówi Wojciech Roman, partner PricewaterhouseCoopers (PwC), szef doradztwa finansowego.

Chińskie mury

By zapobiec podejrzeniom, firmy doradcze budują konstrukcje organizacyjne, które zyskały miano chińskich murów. Klienci otrzymują pełną informację o pracownikach firmy, którzy będą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2194

Spis treści
Zamów abonament