Drukowany głos firmowy
Pracownicy będą czytali wewnętrzny biuletyn, jeśli będą mogli sami pisać artykuły
Drukowany głos firmowy
- Jak tworzyć profesjonalną firmową gazetkę Wydawnictwa firmowe służą realizacji strategii komunikacyjnej i budowaniu pożądanego wizerunku firmy - wewnętrznego i zewnętrznego. Przedsiębiorstwo, decydujące się na wydawanie zakładowej gazetki, powinno określić jej adresatów i cele, jakie dzięki niej chce osiągnąć. Przekazywane na jej łamach treści powinny być spójne z informacjami rozpowszechnianymi w inny sposób.
Gazetka zakładowa wydawana jest zazwyczaj przez nastawiony na dwustronną komunikację firmowy dział public relations (PR). Profesjonalny rzecznik prasowy, podlegający bezpośrednio zarządowi, doskonale orientuje się w strategii firmy oraz wie, jakie informacje i jak przekazywać.
Papier czy Intranet
Wydawnictwa firmowe mogą być też opracowywane np. przez dział marketingu, kadr lub administracyjny. Zdarza się, że firmy, które kierują swoje czasopisma również do klientów zewnętrznych oraz byłych pracowników, korzystają z outsourcingu, czyli pomocy firm zewnętrznych, które wykonują takie gazetki na zlecenie. Firma doradcza PricewaterhouseCoopers korzysta np. z pomocy firmy PR, a do pisania tekstów wynajmuje dziennikarzy z pism specjalistycznych. Niestety, jest to
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta