Gdy firma zmienia skórę
Beata Osiecka, dyrektor Kinnarps Polska
Gdy firma zmienia skórę
ANDRZEJ WIKTOR
Beata Osiecka ukończyła handel zagraniczny na SGPiS (dziś SGH), specjalizowała się w zarządzaniu, marketingu i międzynarodowych organizacjach gospodarczych. Pracowała w dziale Customer Service w F. Ruesch AG w Szwajcarii, jako marketing research w Apple Macintosh w Kanadzie, w Ambasadzie Polski w Sztokholmie. Od blisko 10 lat jest związana ze szwedzką firmą Kinnarps w Polsce. Firma Kinnarps Polska sp. z o. o. powstała w marcu 2000 r. Obecnie zatrudnia 60 osób w siedmiu miastach.
Firma, którą Pani kieruje, ma szwedzki rodowód, a wcześniej funkcjonowała jako dział w przedsiębiorstwie o korzeniach amerykańskich. Czy ta droga zawodowa to dobra szkoła zarządzania?
BEATA OSIECKA: Kilka lat temu zaczęłam pracę w przedstawicielstwie amerykańskiej firmy Office Depot od stworzenia działu design center. Po pewnym czasie dział stał się przedstawicielstwem szwedzkiej fabryki mebli Kinnarps, z którą byłam związana jeszcze wcześniej. Obie firmy porozumiały się i w tym roku zaczęliśmy działać jako samodzielna spółka Kinnarps Polska. Miałam zatem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta