Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dla klientów, a nie dla propagandy

08 listopada 1994 | Ekonomia | EZ

Nowe targi lipskie

Dla klientów, a nie dla propagandy

Przez wiele lat targi lipskie były -- co podkreślają o becnie sami ich ówczesni o rganizatorzy -- imprezą propagandową. Miały za zadanie pokazać osiągnięcia gospodarcze wschodniej części Niemiec. Dla innych byłych krajów demokracji ludowej udział w nich był obowiązkowy. Trzeba było się tam pokazać przywożąc to, co miało się najlepszego w gospodarce.

Po zjednoczeniu Niemiec bardzo szybko okazało się, że targi w Lipsku nie wytrzymują konkurencji z Hanowerem, Monachium czy Düsseldorfem, tak pod względem merytorycznym jak i wystawienniczym.

W 1992 r. rząd federalny postanowił wyasygnować 300 mln marek na rozpoczęcie budowy nowoczesnego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 318

Spis treści
Zamów abonament