Bardziej agresywnie
Bardziej agresywnie
Agora w ciągu trzech lat chce się przekształcić w koncern medialny z silną pozycją w prasie codziennej, magazynach, radiu, Internecie, telewizji i reklamie zewnętrznej. Spółka ocenia, że na inwestycje jest w stanie zmobilizować 1,5 mld z własnych i pożyczonych kapitałów. W najbliższych latach głównym produktem i źródłem dochodów Agory będzie jednak "Gazeta Wyborcza"
Agora będzie teraz bardziej agresywnie inwestować w szeroko rozumiany sektor mediów - wyjaśniali przedstawiciele zarządu Agory, przedstawiając w środę kierunki strategicznego rozwoju grupy. Zbigniew Bąk, członek zarządu odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia przyznał, że spółka być może...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta