Nie bój się narzekać
Nie bój się narzekać
Janelle Barlow jest prezesem firmy szkoleniowo-konsultingowej TMI USA. Stworzyła programy szkoleniowe dla menedżerów wyższego szczebla, m. in. "Jak stać się bardziej twórczym". Jest autorką wielu książek, w tym przetłumaczonej na język polski "Reklamacja, czyli prezent".
Dlaczego powinniśmy traktować reklamację jako prezent?
JANELLE BARLOW: Nadszedł czas, by wszystkie firmy zaczęły traktować załatwianie reklamacji jako narzędzie swojej strategii działania oraz jako walor marketingowy, a nie kłopot czy koszt. Reklamacje uruchamiają bowiem mechanizm sprzężenia zwrotnego, które może pomóc firmom szybko i tanio dokonać zmian w produktach, w stylu świadczenia usług lub w przestawieniu się na inny segment rynku. Sam termin "klient" oznacza dziś już nie tylko tego, kto płaci, ale również tego, kto korzysta z dóbr i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta