Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W poszukiwaniu klienta

19 marca 2001 | Nieruchomości, budownictwo | EZ

Firmy w sieci

W poszukiwaniu klienta

W ubiegłym tygodniu firma Henkel Polska, producent chemii budowlanej uruchomiła internetowe biuro prasowe. Jest to pierwszy w Polsce serwis, z którego oprócz polskich mogą korzystać również dziennikarze z innych krajów Europy Środkowej. Użytkownicy mają zapewniony stały dostęp do informacji o działalności firmy, opracowywanych w europejskich oddziałach Henkla.

Coraz więcej firm działających na rynku budowlanym decyduje się przekazywać odbiorcom informacje o swoich produktach. Większość przedsiębiorstw, nie tylko z branży chemii budowlanej, zakłada w sieci swoje strony, na których przedstawia oprócz informacji o firmie, także aktualną rynkową ofertę. Jest to nowoczesna i szybka metoda dotarcia do klienta, pod warunkiem, że ma on dostęp do Internetu. Jednak w miarę rozwoju tego nowego środka przekazu, krąg zainteresowanych odbiorców będzie się na pewno poszerzał. E. Z.

Brak okładki

Wydanie: 2267

Spis treści
Zamów abonament