Japończycy to lubią
Japończycy to lubią
Satelitarna nawigacja w aucie długo jeszcze będzie wydawać się Europejczykom czymś bardzo niezwykłym. Tymczasem dla kilkuset tysięcy Japończyków jest to już co -dzienność. Samochodowe systemy nawigacyjne, które w eszły w Japonii do eksploatacji ponad 4 lata temu, szybko stają się coraz chętniej kupowanym produktem powszechnego użytku. W tym roku sprzedaż ma się podwoić, osiągając poziom 300 tysięcy sztuk. Analizy rynku wskazują, że spadek cen i dalsze doskonalenie produktu spowodują, że sprzedaż w 1995 roku wyniesie ok. 500 tysięcy, a w roku 1998 -- ok. miliona sztuk.
Pierwsze urządzenia kosztowały ok. 7 tys. dolarów, dziś cena kształtuje się na poziomie 2, 5 tys. , a w 1998 roku spadnie z apewne poniżej tysiąca dolarów. W edług opinii fachowców przekroczy w tedy granicę uważaną przez fachowców za warunek naprawdę masowej popularności produktu z grupy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta