Czy koniec kryzysu
Rynek reklamowy we Francji
Czy koniec kryzysu
Kryzys, który trwa na francuskim rynku reklamowym od 1991 roku, powinien w tym roku dobiec końca. Tak wynika w każdym razie z danych opublikowanych ostatnio przez kilka ośrodków wyspecjalizowanych w badaniu ewolucji rynku reklamowego. W najgorszym razie wydatki na reklamę w tym roku powinny pozostać na tym samym poziomie, co w roku 1993, w najlepszym -- wzrosną o około 3 -- 4 procent.
Rok 1993 był dla francuskiego rynku reklamowego jeszcze gorszy niż dwa poprzednie lata: wydatki na reklamę spadły łącznie o 5 procent w porównaniu z rokiem 1992, głównie z powodu spadku ogłoszeń reklamowych w prasie. Dochody prasy z reklamy spadły w poprzednim roku aż o 11, 7 procent. Odpowiednio: w dziennikach ogólnokrajowych --16, dziennikach regionalnych --10, 5, magazynach ilustrowanych -- 15, 5, w prasie specjalistycznej --15, 5 i w prasie bezpłatnej -- 2, 5 procent. Ogólnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta