Finanse w kraju
Citibank: problemy z dostępem do konta
W ostatnią sobotę i niedzielę, 21 i 22 kwietnia, nastąpiło połączenie systemów informatycznych Citibanku i Handlobanku. Banki informowały klientów, że w tych dniach mogą wystąpić problemy w dostępie do usług tych instytucji. I tak się też stało. W Warszawie nie można było skorzystać z bankomatów Euronetu obsługujących klientów Citibanku oraz Handlobanku, nie działał także system CitiPhone, zapewniający klientom Citibanku dostęp do rachunku przez telefon. Połączenie obu systemów jest efektem fuzji polskiego oddziału Citibanku z Bankiem Handlowym w Warszawie. Nowy bank ma działać pod nazwą drugiej z instytucji, ale działalność detaliczną będzie prowadził pod marką Citibanku. Wszyscy klienci Handlobanku, który zajmował się bankowością detaliczną w ramach BH, stali się automatycznie klientami Citibanku. A.SŁ.