Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama jak rządowy komunikat

16 lipca 2001 | Publicystyka, Opinie | NC

OD CZYTELNIKÓW

Reklama jak rządowy komunikat

Winą za zamieszanie wokół numerów kodów operatorów należy obarczyć Ministerstwo Łączności lub Urząd Regulacji Telekomunikacji. Reklama TP SA wprowadza użytkowników telefonów w błąd, jest skonstruowana (celowo) jako rządowy komunikat. I właśnie tego w przypadku tak ważnej zmiany w zasadach korzystania z telefonów spodziewa się obywatel.

Reforma w telekomunikacji, czyli demonopolizacja rynku usług w zakresie połączeń międzymiastowych, jest w swej istocie taką samą reformą jak reforma systemu ochrony zdrowia czy inne istotne zmiany, jakie zaszły w ostatnich latach w Polsce.

Tak jak komunikat z minister Ewą Lewicką utkwił wszystkim w pamięci, tak i ta ważna zmiana również powinna była być zapowiedziana oficjalnym komunikatem. Obyłoby się teraz bez kłopotów, bez sądów, bez afer. A tak, mamy, co mamy. I tylko TP SA zaciera ręce, bo wciąż ma monopol. Nawet na "rządowe komunikaty".

Nazwisko i adres do wiadomości redakcji

Brak okładki

Wydanie: 2367

Spis treści

Moje Wakacje

Zamów abonament