Reklama jak rządowy komunikat
Reklama jak rządowy komunikat
Winą za zamieszanie wokół numerów kodów operatorów należy obarczyć Ministerstwo Łączności lub Urząd Regulacji Telekomunikacji. Reklama TP SA wprowadza użytkowników telefonów w błąd, jest skonstruowana (celowo) jako rządowy komunikat. I właśnie tego w przypadku tak ważnej zmiany w zasadach korzystania z telefonów spodziewa się obywatel.
Reforma w telekomunikacji, czyli demonopolizacja rynku usług w zakresie połączeń międzymiastowych, jest w swej istocie taką samą reformą jak reforma systemu ochrony zdrowia czy inne istotne zmiany, jakie zaszły w ostatnich latach w Polsce.
Tak jak komunikat z minister Ewą Lewicką utkwił wszystkim w pamięci, tak i ta ważna zmiana również powinna była być zapowiedziana oficjalnym komunikatem. Obyłoby się teraz bez kłopotów, bez sądów, bez afer. A tak, mamy, co mamy. I tylko TP SA zaciera ręce, bo wciąż ma monopol. Nawet na "rządowe komunikaty".
Nazwisko i adres do wiadomości redakcji