Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsumenta się nie oszuka

18 lipca 2001 | Ekonomia
źródło: Nieznane

Z Pierrem Pringuet, dyrektorem generalnym Pernod Ricard, rozmawia Piotr Rudzki

Konsumenta się nie oszuka

FOT. MICHAŁ SADOWSKI

Pernod Ricard jest trzecim na świecie producentem i dystrybutorem napojów alkoholowych, posiadającym 75 zakładów na całym świecie i zatrudniającym 14 tys. osób. Jego obroty osiągnęły wartość 4,4 mld euro i były większe, w stosunku do obrotów z roku 1999, o ponad 20 proc. W miniony poniedziałek kupił od MSP 80 proc. Polmosu Poznań.

Rz: Czy gospodarcze spowolnienie na świecie będzie mieć również wpływ na działalność takich grup jak Pernod Ricard?

PIERRE PRINGUET:: Utrzymujemy się ze sprzedaży towarów konsumpcyjnych i gdyby doszło do głębokiego zwolnienia tempa gospodarczego, dałoby się to odczuć na rynku. Dziś, zwłaszcza w Europie, nie odczuwamy tego, np. dobrze sprzedają się samochody, więc spożycie broni się. Mam nadzieję, że zwolnienie, z jakim mamy teraz do czynienia - bezsprzeczne, odczuwane w USA - jest przejściowe. Wielu ekspertów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2369

Spis treści

Z biegiem Żółtej Rzeki

Zamów abonament