Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sentyment do marki

19 lipca 2001 | Rzecz w sieci | PK

ROZMOWA Piotr Kwiecień, wiceprezes odpowiedzialny za dział telefonów komórkowych w Ericsson sp. z o.o.

Sentyment do marki

Szwedzki Ericsson i japońska Sony podjęły decyzję o współpracy na rynku telefonów komórkowych. Skąd pomysł tego połączenia - przecież dotąd firmy musiały ze sobą w tej dziedzinie konkurować?

Jest to czysta kalkulacja. Podobne tendencje obserwujemy obecnie na całym świecie. Firmy łączą swoje siły, aby lepiej konkurować na coraz bardziej wymagającym rynku światowym. Obecnie udział Ericssona na rynku telefonów komórkowych wynosi globalnie około 10 proc., co daje mu trzecie miejsce za Nokią i Motorolą. Ericsson jest marką znaną i cenioną przez konsumentów zwłaszcza w Europie, obu Amerykach i Azji. Podobnie jest z Sony, zwłaszcza w Japonii i na rynkach azjatyckich.

Decyzja o utworzeniu wspólnej firmy pod nazwą Sony Ericsson Mobile Communications, w której każdy z partnerów ma po 50 proc. udziałów, ma na celu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2370

Spis treści

Rocznica Sierpnia 80

Zamów abonament