Sentyment do marki
Sentyment do marki
Szwedzki Ericsson i japońska Sony podjęły decyzję o współpracy na rynku telefonów komórkowych. Skąd pomysł tego połączenia - przecież dotąd firmy musiały ze sobą w tej dziedzinie konkurować?
Jest to czysta kalkulacja. Podobne tendencje obserwujemy obecnie na całym świecie. Firmy łączą swoje siły, aby lepiej konkurować na coraz bardziej wymagającym rynku światowym. Obecnie udział Ericssona na rynku telefonów komórkowych wynosi globalnie około 10 proc., co daje mu trzecie miejsce za Nokią i Motorolą. Ericsson jest marką znaną i cenioną przez konsumentów zwłaszcza w Europie, obu Amerykach i Azji. Podobnie jest z Sony, zwłaszcza w Japonii i na rynkach azjatyckich.
Decyzja o utworzeniu wspólnej firmy pod nazwą Sony Ericsson Mobile Communications, w której każdy z partnerów ma po 50 proc. udziałów, ma na celu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta