Lokalne stacje dla regionalnych; Banknotom warto się przyglądać
- Lokalne stacje dla regionalnych firm - reklama w telewizji nie musi oznaczać olbrzymich wydatków
- Banknotom warto się przyglądać - fałszywe pieniądze w kasie to strata dla przedsiębiorstwa Reklama w telewizji nie musi oznaczać olbrzymich wydatków
Lokalne stacje dla regionalnych firm
Czy małym przedsiębiorcom opłaca się reklama telewizyjna, skoro większość z nich uważa, że na taki luksus mogą sobie pozwolić jedynie firmy duże i bogate? DOBRA FIRMA postanowiła sprawdzić, jak rzecz się ma w praktyce.
Kampania reklamowa w stacjach ogólnopolskich takich jak TVP 1, TVP 2, TVN czy Polsacie rzeczywiście jest droga. Mimo stosowanych przez nie opustów, sięgających nawet kilkudziesięciu procent w stosunku do cen wyjściowych, koszt wyemitowania serii spotów (krótkich filmów reklamowych) wynosi w tych stacjach od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy złotych. Do tego trzeba doliczyć koszty produkcji reklamówki. Są to następne dziesiątki, a raczej setki tysięcy złotych. Na taki wydatek nie stać żadnego małego czy średniego przedsiębiorstwa działającego na lokalnym rynku. Poza tym reklama produktu takiej firmy w ogólnopolskiej telewizji mijałaby się z celem. Nie ma bowiem sensu promować w całej Polsce towarów dostępnych tylko w jednym województwie.
Nie oznacza to
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta