Redukcja kosztów kluczem do zysków
Nowe technologie
Strategia spólki multimedialnej TP Internet
Redukcja kosztów kluczem do zysków
W 2003 r. TP Internet, spółka multimedialna Telekomunikacji Polskiej SA, po raz pierwszy chce mieć zysk na poziomie EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja). TP SA nie będzie się dzieliła z Wirtualną Polską ani z jakimkolwiek innym portalem pieniędzmi za połączenia internetowe.
- Strategia TP Internet zakłada, że firma w 2003 r. będzie miała dodatnie EBITDA - powiedział "Rz" Yann Gontard, prezes TPI. Przychody firmy mają pochodzić z usług certyfikacji zapewniających m.in. możliwość składania i weryfikacji podpisu elektronicznego, projektowania stron WWW, a także ze świadczenia usług zaawansowanego technologicznie call center mogącego stanowić centrum kontaktu z klientami zarówno dla grupy TP SA, jak i dla klientów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta