Listy
W Magazynie nr 49, nawiązując do fatalnych wyników na próbnych maturach z matematyki, prof. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska z Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej, zajmująca się badaniem przyczyn niepowodzeń w nauczaniu mattematyki, mówiła między innymi o skutkach stosowania testów zamiast rozmowy i bezpośredniego kontaktu z uczniem.
W internetowym wydaniu naszej gazety zadaliśmy Czytelnikom pytanie: Czy od tradycyjnych egzaminów, polegających na rozmowie nauczyciela z uczącym się, lepsze są testy?
Do poniedziałkowego południa "tak" i "raczej tak" odpowiedziało 37 procent respondentów, "nie" i "raczej nie" 59 procent.
Wszystkim Państwu dziękujemy. Zachęcamy do nadsyłania opinii w sprawach, o które pytamy. Adres e-mailowy znajdą Państwo w "maszynce do głosowania".
W piątek kolejne pytanie do Czytelników Magazynu.
Redakcja Magazynu
Jak zwykle drukujemy fragmenty niektórych listów
Ostrzeżenie
Spotkałem się z opinią psychologa, że prawidłową...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta